Kas yra revitalizantai?

Xado revitalizacijos procesas

Kas yra XADO Revitalizantai?

Viskas ką Jums reikia žinoti apie Xado produktus. Kodėl jie yra efektyvus ir kodėl veikia.

Revitalizacija – (lot. VITA – gyvenimas)

Dabar revitalizacijos technologija, tapusi automobilių eksploatacijos dalimi, pelnė visapusišką pripažinimą. Jos aprašymas įtrauktas į tribologijos mokslo vadovėlius, o kokybiškų ir veiksmingų produktų, kurių sudėtyje yra revitalizanto, galima rasti parduotuvių lentynose visame pasaulyje.

Xado revitalizanto efektyvumą patvirtina sertifikatiniai bandymai, atlikti 35 pasaulio šalyse, įskaitant ir oficialų TUV sertifikatą.

Energiją ir resursus tausojanti mašinų ir mechanizmų apsaugos ir atstatymo technologija. Sukurta XADO chemijos koncerno. Užpatentuota didžiosiose pasaulio valstybėse.

Kaip tai veikia?

  1. Trinties zonoje atsiradus apkrovoms pradeda irti detalių paviršinis sluoksnis. Metalo atomai atitrūksta nuo paviršiaus ir patenka į sutepimo medžiagas. Esant didelėms apkrovoms gali atitrūkti visos atomų grupės – klasteriai. Panaudotoje variklių alyvoje galima rasti iki 3 gramų metalo, o netekus 60 gramų metalo jau laikoma neatstatomu detalių dilimu. Dėl dilimo sumažėja variklio galingumas, kompresija, padidėja triukšmas, CO ir CH kiekis išmetamosiose dujose.
  2. Dabar į alyvą įpilsime revitalizanto. Su alyva revitalizantai pasieks trinties zoną, kur padės išauginti naują paviršių. Revitalizantas inicijuoja anglies įsisavinimą paviršiniame sluoksnyje ir taip susidaro metalo karbidai.
  3. Dalyvaujant karbidams ir sutepimo medžiagoje esančioms metalo dalelėms, atsiskyrusioms nuo darbinių paviršių, perteklinės energijos zonoje formuojasi naujas apsauginis sluoksnis.
  4. Paskutiniame etape dėl metalo apsauginio sluoksnio difuzijos susidaro itin glotnus paviršius, pasižymintis unikaliomis teigiamomis eksploatacinėmis savybėmis.

Revitalizantas – vaistas nuo ligų ir senėjimo

Ką reiškia revitalizantas automobiliui? Šiuo atveju labai patogu revitalizantą palyginti su vaistu. Automobiliui „susirgus“ (triukšmas, dūmingumas, per didelis alyvos ir degalų sueikvojimas, galingumo ir kompresijos sumažėjimas ir kt.) revitalizantas jį „pagydys“.

Tačiau, kaip žinoma, geriau yra nesirgti. Šiuo atveju vėl gi padėti gali revitalizantas, bet labiau kaip profilaktinė priemonė. Mazgų apdirbimas padės apsaugoti automobilį nuo rimtų gedimų ateityje.

Revitalizanto ir vaistų analogija visiškai neatsitiktinė. Po to, kai chemijos koncernas XADO 1999 metais įvedė terminą „revitalizantas“, jį ėmė plačiau vartoti medicinos ir kosmetikos firmos, užsiimančios jaunėjimo procesais ir kova su senėjimu.

Xado poveikis

Po revitalizacijos proceso gautas sluoksnis garantuotai išsaugos savo unikalias savybes, nepriklausomai nuo to, ar revitalizanto yra alyvoje.

Unikalią paviršiaus savybę regeneruotis puikiai iliustruoja šis pavyzdys. Net 10 (!) kartų pakeitus alyvą (kai keitimo intervalas – 10 tūkst. km ridos) įdrėskimas, atsiradęs ant darbinio paviršiaus, užsitraukia (užauga)! Šis stulbinantis poveikis pasiekiamas dėl naujojo sluoksnio regeneracinių savybių (sukaupto vidinių spaudimo jėgų potencialo).

Naudojimas

Naujas automobilis
Žinoma, kad įdirbant variklį prarandama daugiausia metalo. Veikiant revitalizantui, metalas, atsiskiriantis nuo paviršių, iš karto grįžta atgal ir ant detalių paviršiaus formuojamas apsauginis sluoksnis. Iš esmės, variklis taps tarsi užkonservuotas „naujos būklės“!

Naudotas automobilis
Elipsiškumas. Variklio su didele rida cilindruose dėl metalo praradimo atsiranda elipsiškumas. Nusidėvėjimas viršutiniuose ir apatiniuose cilindro diržuose būna toks didelis, kad jį galima išmatuoti ir netgi pajusti pirštais! Revitalizacijos proceso metu cilindrų geometrija atsistato, jie tampa tokie patys kaip ir anksčiau. Elipsiškumas dingsta! Rezultatus patvirtina kompresijos matavimai ir cilindrų „veidrodžio“ mikrometražas.

Transmisijos triukšmas

Triukšmą ir bildesį pavarų dėžėse ir diferencialuose sukelia krumpliaračio dantų dilimas sukibimo vietose. Revitalizantas kompensuoja dilimą, užaugina paviršinį sluoksnį ant dantų ir visiškai pašalina nemalonų triukšmą ir vibraciją. Važiavimas be alyvos Kaip jau minėta, po revitalizacijos proceso gautas paviršius yra unikalus savo tvirtumo savybėmis. Numatyta, kad paviršius apsaugotų agregatus esant labai didelėms apkrovoms. Paviršiaus tvirtumo resursą galima pailiustruoti eksperimentais. Taigi, automobiliai, kuriems skirtingais etapais buvo atliktas revitalizacijos procesas, patyrė labai rimtą išbandymą – važiavimą be alyvos. Jų bendra rida viršija 5000 km. Šis bandymas efektyviai parodo potencialą, kurį agregatas įgyja po apdorojimo.

Kas yra TÜV ir kam jo reikia vartotojui?

TÜV (vok. Technicchen Uberwachungs- Verein – techninės kontrolės sąjunga) – tai pati autoritetingiausia Europos organizacija techninių ekspertizių srityje. Šios organizacijos sertifikatas – aukščiausias pasitikėjimo laipsnis. Vartotojui santrumpa TÜV – tai besąlygiškas kokybės ženklas. Siekiant TÜV sertifikato benzininių variklių revitalizantui, gauti šie rezultatai:

  • Kompresija cilindruose padidinama bei išlyginama nuo 11 iki 14 atm;
  • 2,7 proc. padidinamas variklio galingumas (2,3 kvt);
  • 5,3 proc. sumažėja degalų sąnaudos;
  • Sumažėja nuodingų medžiagų kiekis išmetamosiose dujose (CO2 — 5,2 proc.; СО — 15,9 proc.; НС — 7,6 proc.)

Revitalizacijos galimybės pakeitė šiuolaikinį supratimą apie mašinų ir mechanizmų eksploatavimą ir jų remontą. Moderni ir savo paprastumu patraukli idėja atgal apsukti dilimo procesus greitai įsišaknijo XADO produkcijoje.